Info voor judoka’s

Op zoek naar meer info? Hieronder vind je vast wat je zoekt!

Hieronder vind je naast enkele links die belangrijk kunnen zijn voor jou als judoka. Hier vind je aangifteformulier voor je mutualiteit in geval van een sportongeval, info over het examen voor je volgende gordel, maar ook over de aankoop van je nieuw judopak.

Indien je vragen hebt waarvan je hier de info niet kan vinden, beantwoorden we die graag. Stuur ons een bericht via onze contact pagina.

Techniekposters

Wil je eens kijken welke worpen en grepen je moet kennen voor je volgende gordel? Wil je nog eens bekijken of je nog alles kent voor je examen van morgen? Je vindt het programma terug op de techniekposters!

Gedragscode

Binnen onze judoclub volgen we actief de gedragscodes die opgesteld zijn door Judo Vlaanderen. Deze zijn zowel voor trainers, judoka’s als ouders.

Aankoop judopakken

Op deze pagina vind je meer info rond de aankoop van een judopak.

Account Judo Vlaanderen

Via deze link kan u een handleiding terugvinden om toegang te krijgen tot het Judo Vlaanderen account.

Verzekeringspapieren

De verzekeringspapieren zijn terug te vinden door te klikken op onderstaande afbeelding:

GDPR

Op zowel training als wedstrijden worden er wel eens foto’s van onze judoka’s genomen. Deze kunnen online gepubliceerd worden, zowel op deze website als op de facebookpagina of gebruikt worden als promotiemateriaal. We zouden met dit formulier je toestemming willen vragen om dit goed of af te keuren.
Wij zullen hier rekening mee houden bij de online publicaties.

Truien en t-shirts judoclub Koolskamp

Truien en t-shirts van judoclub Koolskamp kan je steeds via dit contactformulier bestellen. (Momenteel nog niet beschikbaar)