Algemene info

Op deze pagina kan je algemene info rond onze club terugvinden: wanneer de trainingen plaatsvinden en hoe je lid kan worden.

Trainingen

Alle trainingen vinden plaats in ons judolokaal, in ’t Klavier (Klaverstraat 8, 8851 Koolskamp). Dit zijn de trainingsmomenten:

Kleuters (2e & 3e kleuter)Zaterdag09:00-10:00
Groep 1 (6-9 jaar)Maandag18:15-19:15
Vrijdag18:15-19:30
Groep 2 (10-12 jaar)Woensdag18:15-19:15
Vrijdag18:15-19:30
Groep 3 (12+)Woensdag19:30-21:00
Vrijdag19:30-21:00

De huidige trainingsuren zijn voor iedereen ook steeds in de agenda op de homepage terug te vinden.

Hoe lid worden?

Als lid van Judo Vlaanderen kunnen we vier gratis proeflessen voorzien voor alle kinderen vanaf het 3de kleuter die nog nooit judolessen gevolgd hebben. Je kan met judo starten op eender welk moment van het kalenderjaar.

Na deze vier initiatielessen kan je verder judo volgen door je bij onze club aan te sluiten. Kleuters betalen € 80 lidgeld. Het lidgeld bedraagt € 120 voor judoka’s van groep 1 en groep 2. Judoka’s van groep 3 betalen € 135.
Het lidgeld omvat volgende zaken:

• De judoka’s zijn aangesloten bij de Judo Vlaanderen (de Vlaamse judofederatie).
  • De judoka’s zijn verzekerd tegen lichamelijke ongevallen.
  • De judoka’s krijgen een gratis gordel bij het slagen van hun gordelexamens.
  • De judoka’s krijgen tweemaal per week training van gediplomeerde en gemotiveerde trainers.
  • De judoka’s betalen geen inschrijvingsgeld om aan competities deel te nemen. De club voorziet dit.

Leefregels trainingen judoclub Koolskamp

• Persoonlijke hygiëne hanteren (voeten & handen voor de training wassen).
  • Nagels van handen en voeten zijn kort geknipt en vertonen geen vuil.
  • Geen sieraden (oorringen, kettingen, armbandjes uitdoen voor training).
  • Meisjes zijn steeds voorzien van witte T-shirt onder judopak.
  • Lange haren worden zowel bij meisjes als jongens samengebonden.
  • Naast de mat dragen judoka’s slippers.

Mocht je nog vragen hebben, mag je ons zeker contacteren via ons contactformulier!

Leefregels trainingen judoclub Koolskamp

Het intern reglement geldt voor alle judoka’s aangesloten bij onze club en is steeds hier terug te vinden.

Mutualiteitsteruggave

De mutualiteit voorziet een jaarlijkse teruggave van ongeveer € 15 wanneer je kind minstens één sport beoefend. Laat het formulier door de clubsecretaris ondertekenen vooraleer je dit bij je mutualiteit binnen brengt. (Opgelet: je kan dit éénmaal per kalenderjaar doen.)